s4sn9ikzietfczq61

 

 

13/08/2013

Бременна съм в 6-7 месец. Но не ми личи. Нямам корем. Бебето се развивало отделно. Щели да го имплантират в мен в последния момент. Майката на Чавдар казва, че трябва да съм подготвена да се роди мъртво. Скарвам й се, че говори така.

24/07/2012

Kаварна. С Иво Плеядиански съм. Слизаме по стълбите на ‘Орбита’. Изглеждат различно. Той е отдясната ми страна. На едно определено място се сещам за сън, в който съм видяла същата ситуация, и му споделям. Той отговаря, че когато съм обединена/единна, съм много могъща! Целува ме по устните.

07/08/2012

С Иво Плеядиански сме в някаква светеща кабина. Прилича на телефонна. Кабина на Светлината?! Секс. Оглеждам се наоколо. Пълно е с такива кабини. И двойки в тях, които правят същото.

18/12/2011

Иво Плеядиански. Секс ?!

19/10/2011

Белгун. Двора на чинка. Някъде по залез слънце, 5-6 дисковидни НЛО, със светлини по периферията обикалят около мен. Изглеждат като въртящи се, светещи броеници в небето. Висок блондин се приближава към мен. Трябва да се е телепортирал- не забелязах да са акостирали чиниите. Излъчва добронамереност и хармония, а колкото повече се приближава се усеща и някво любовно чувство. Прилича на Ащар Шеран, хах! ‘Казва ми’ телепатично, че много се радва да ме види ОТНОВО ?!? Аз не намирам спомени в съзнанието си откъде, и дали изобщо се познаваме. Объркана съм! Прегръщаме се продължително.

29/09/2011

Лекувам много хора едновременно. Цяла тълпа около мен. Извличам тъмна енергия от тях, през стъпалата си. На Илия мога да въздействам най-силно. После разговаряхме дълго. (Размириците в Катуница)

03/08/2011

Космодрум. Тайно наблюдавам излитането на совалките. А един от шефовете ми е приятел, подари ми две влизания:)

23/06/2011

Ще има разминаване в измеренията. – Моето ще се сбъдне, твоето ще остане.

22/06/2011

На границата между будност и сън. Светещо кълбо, с диаметър около 1 м виси във въздуха на 2-3 м от главата ми. 45* северно. Излъчва бели лъчи, които изглеждат вълнообразни ?! и проникват във всяка една клетка от тялото ми. Това продължава доста дълго време. Отстрани изглеждам като биоробот включен в контактна мрежа.

12/06/2011

Извънземни – Задача – Мисия – чистота на компютрите – чистота на планетата ?!

11/06/2011

Светлина, Енергия, Напояване.. Иво Плеядиански

07/06/2011

На по-високото ниво всичко е само Любов.

25/04/2011

Виждам хората с лошите им черти и качества. А може и да са болести. Изглеждат като тъмни петна по аурата. Маркирам ги все едно с мишка, и ги премахвам.

24/04/2011

Аз съм Лечител на Светлината! Много силно внушение! Пред очите ми е картина на жар-птица в пълен размер. Неземна красота. Загубвам ума и дума. Целия хоризонт е обагрен с нейните цветове.

22/04/2011

Руския. 1-2-3- Избухва м/н е – Всичко е любов. | Eмоционалното му тяло е парализирано, и затова енергията не може да тече свободно. Появяват се блокажи.

21/04/2011

Аз съм духовно същество! Много силно внушение!

20/04/2011

Продължение. Осъзнавам се зад къщата. Сама посреднощ. Гледам звездите. Дошли са хора от Плеяди да ми направят инициация ?! Не успявам да преценя точно колко са – общувам само с един от тях телепатично, останалите изглеждат някак си ‘изключени’, силно вглъбени в себе си. Този, с който си ‘говоря’ излъчва дълбока мъдрост и разбиране. Не мога да видя подробности около визията, възприемам го енергийно. Остава с впечатление, че са доста по-високи от мен, поне 2 метра. Връчва ми се някакво досие – дебела папка, в която е описано всичко, което знаят за мен и за моята истинска същност. Също и договор, който съм подписала преди да дойда на земята. Поглеждам първата страница, горе в ляво виждам написано истинското си име. Много сложно! – съставено само от съгласни, нещо като TRSTSTRS**, успях само да го произнеса мислено, но не и на глас. Запомних само как се превежда. Съкровище на Светлината, хах. ‘Казаха’, че било важно да споделям себе си с другите. И да показвам истинската си същност. Във фб, навсякъде.

19/04/2011

Белгун. Осъзнавам се в двора, пред къщата. Пленена съм от звездното небе. Гледам съзвездията и показвам на другите. Северна корона, Орион..Извиквам и сестра ми да погледа. Гледаме уж към Плеяди, обаче звездите започват да се въртят една спрямо друга и се преобразяват в нло, което се приземява в нашия двор, пред мен. Излизат два самоходни метални апарата, нещо като луноходи, и започват да джиткат напред-назад. Усещам, че сестра ми всеки момент ще изпадне в истерия, но успявам с енергията на мисълта да й внуша спокойствие. Започва да проявява любопитство към тях, дори любвеобвилност?! прегръща ги и им се радва. Аз наблюдавам дистанцирано, понеже знам, че са роботи. Отивам зад къщата да си погледам звездите на спокойствие. Там отново вниманието ми беше привлечено от Плеяди. Също и Луната – пълнолуние! Имам усещане, че 3-4 часа сутринта, а изглежда все едно е по здрач. ?! Погледнах какво правят роботите –  променят целия ландшафт наоколо. Терена се нагъна. Появиха се скали високи 40-50 м, които веднага се покриваха с иглолистна растителност.

04/04/2011

Влизам в магазин. Нищо конкретно не търся. Но като че ли имам уговорка с някой. Имам усещане, че не съм в бг. Сядам на един пуф в средата на магазина, дъвча дъвка, правя балончета, и чакам. Идва жена на средна възраст. С дълга тъмна коса и много големи хипнотизиращи очи. Сини. Буквално ме държи с поглед. Колкото повече се взирам в очите й, толкова повече си мисля, че е въплътено извънземно. Започва директно да ми говори за руския. По-скоро от очите й идва тази информация. Били сме свързани, защото чистим някакъв друг свят, не този. И още: дали знам колко импулси съм имала, които той е нямал.