1600x1173_19203_KAM_shaman_2d_fantasy_shaman_mythology_picture_image_digital_art

08/06/2014

С група хора съм. Успявам да разпозная няколко от дружеството. Опитвам да се изкача по наклонен терен. Не е лесно – газим в някаква неприятна лепкава кал до глезените. В един момент отнякъде се появи бухал, насочи се право към мен и кацна на дясната ми предмишница. При този контакт усетих, че се свързвам енергийно с птицата. Видях как ми предаде от силата си. Изглеждаше като мощно електричество, което протича от нея по ръката ми, към тялото. Пламен П. извади телефона си и започна да ни снима. Ели веднаа се подреди за снимка, но аз я отблъснах?! После реших да предам птицата на дъщеря ми, Сияна, която в момента е на 2 год, но в съня изглеждаше по-голяма, примерно на 4-5. Тя го прие без колебание, последно ги видях да се забавляват много заедно.

Озовах се в друг сън – празно, бяло и тихо пространство. Пред мен се появи портрет на Тонин в едър план. Изглеждаше като голяма холограма. (В моите сънища той се явява като учител и ментор, учи ме на разни неща, които не разбирам за момента, но после ги търся из интернет и си изяснявам донякъде кое какво е било.) В този сън го видях някак величествен – излъчваше неописуема доброта, хармония и разбиране.. и много се усмихваше. Не знам дали това му беше основно целта, защото нямахме общуване, но някак си успя да ми предаде от своята енергия. Събудих се в чудесно настроение. Запечатах този момент дълбоко в съзнанието и подсъзнанието си, за да мога винаги да се връщам там за презареждане на батериите:))

08/11/ 2012

Гмуркам се на голяма дълбочина, без водолазен костюм, далеч от брега. Наслаждавам се на подводните красоти, усещането е много приятно, В един момент се озовавам в някакъв вълшебен делфински свят. Посрещат ме официално група делфини. Наблюдавам ги внимателно. Имам усещането, че виждам изправени хора. Казват ми телепатично: ‘Добре дошла в този свят, направен от Любов, Любов, Любов!’ Някак си получих знание, че любов трябва да е с главна буква. После Сияна ме събуди.

29/10/2011

Разхождам се из непозната местност, с бухалче малко кацнало на лявата ми предмишница, на около 1 година. Всички животни, които срещаме по пътя си / кучета, котки.. /, реагират много агресивно и се опитват да го прогонят. Ама и бухльо не им се дава! Един безрасъден петел ни налетя фронтално и замалко да усети тъмната страна на силата:) Все по-трудно ми беше да го удържам мирен, и се наложи да го покрия с якето си, за да не вижда кaкво се случва наоколо. Много обичаше да се навира в лицето и косата ми, от благодарност ?! Усещах, че е силно привързан към мен, искаше да го целувам?!  Изтръпвах при мисълта с каква лекота може да докопа очите ми, ако пожелае. Беше си доста страшничко. (Доста време след като се събудих, имах усещането за впити в ръката ми бухалски нокти!)

02/12/2011

Пътувам с автобус, изглежда съм организирана с някакви непознати хора на нещо като екскурзия. Не общувам с никой. Вглъбена съм в себе си и гледам през прозореца. Я, бяла мечка се разхожда на свобода из улиците! Погледите ни се срещат за миг, и като че ли в резултат на това, някаква бурна емоционална вълна мина през нея. Продължи да ме гледа право в очите и хукна след автобуса, хах. Не стръвнишката, а някак приятелски. Но не издържа дълго на нашата скорост. Шофьора ми се скара?! като че ли имам някаква вина. После всички дружно отидоха да разглеждат зоологическа градина, но аз не ги последвах. Останах сама.

20/11/2011

Пазарувам в някакъв супермаркет и бутам празна бебешка количка. По някое време Ралица минава покрай мен и ми я взима от ръцете?! Настигам я на касите, и си я взимам обратно. Излизам навън и тръгвам по някаква улица. Около мен кръжи бяла сова. Кацна на детски катерушки и започна да ме наблюдава втренчено оттам. Когато се вгледам в очите й, сякаш времето спира. Исках да я снимам, но се сетих, че не нося фото.  (Оказа се впоследствие, че с Рали по едно и също време сме забременели, но тя е загубила бебето:/

-/-/ 2010

Непозната гора – изобщо не мога да се ориентирам къде съм. Излизам на поляна и забелязвам огромна черна котка – ягуар/леопард, на 50-60 метра от мен. В момента, в който ме фиксира, се втурна с бясна скорост към мен. Сърцето ми спря! Успях да се овладея, и останах на мястото си. Приближи съвсем и с един скок се метна с предните си лапи върху мен. Не усетих агресия, котето просто искаше да се гушне в мен.

24/12/2010

Вървим с Чавдар по улицата на чинка ми. От комина на една къща се показва бухал, за да ме види, все едно ме усети по някакъв начин. Гледахме се втренчено през цялото време. С черна глава, бяло тяло, и черни тънки ‘уши’?! ( в последствие се оказва, че имало такъв вид сова в Мексико, Еквадор и Перу). Малко по-напред Чавдар избързва, и го загубвам. Мъж и жена, вървят пред мен, без да ме забелязват. Карат се на руски, после се целуват. Паркирана кола, в която спят 3-4-ма в спални чували.

21/12/2010

Влизам в някакъв селски двор. Веднага наизлязоха 5-6 малки слончета и се втурнаха към мен. Искаха да си играя с тях и да ги прегръщам. Имам чувството, че и друг път съм сънувала това място.

05/05/2010

Вървя по улица, по посока на залязващото слънце. Безлюдно и пусто. Надявам се да мине някой и да ме вземе на стоп. Забелязвам наблизо един малък воден бик. Mного му се зарадвах и протегнах ръка към него. Веднага дойде без колебание и кацна на лявата ми ръка. После и на рамото. Зарови клюн в косата ми, близо до ухото, и започна да ме гъделичка:)

23/08/2009

Много тъжни хора събрани на едно място. Погребение?! На лявото ми рамо е кацнала кукумявка, върти си главата във всички посоки. По някакъв начин я чувствам като част от мен.  Мога да виждам през нейните очи.

-/-/2005

Разхождам се безцелно около блатото на Болата, вляво от залива. Нещо ми е много криво и самотно. В един момент се появяват стадо делфини?! приближават се, и започват да танцуват някакъв специален танц за мен. Общуваме си телепатично, .. после плаках на сън от щастие. (След няколко месеца се разхождах по една от буните, пак там ии .. делфините отново дойдоха! :)

-/-/2005

Всяка вечер, насън, ходя в зоологическата градина. По някакъв начин се промъквам в клетката на слоновете. С малкото слонче играем лудо до зори. После уморена заспивам в краката му.