walkingup

Мит е че трябва да се яде повече по време на бременност. Аз ядох много малко по време на първия триместър както и по време на третия триместър, защото много бързо се засищах с бебето, което заемаше повече място в корема ми. Тогава ядох много по-малко отколкото като не съм бременна. По време на втория триместър аз ядох нормално количество храна. Качих общо около 6-7кг, които изгубих след раждането.

По време на бременността си, аз консумирах:

-изобилие от пресни органични плодове;

-4 чаши прясно изцеден сок от портокал всеки ден;

-зелен сок 2 пъти седмично /различни комбинации от следните съставки: от селъри, кейл, спанак, броколи, магданоз, морков, червено цвекло, ябълка, лимон, джинджифил/;

-вкусна салата табуле от 2 до 4 пъти седмично: 1 връзка магданоз, 1 връзка кориандър, пресен лук, 4 домата нарязани с дресинг от намачкано авокадо, лимон, зехтин, мед и сол. Вместо традиционния булгур, ние използваме смлени ненакиснати бадеми /1-2 шепи/ и ги добавяме в табулето;

-салата от органична маруля или бейби салатки с дресинг от авокадо/лимон или тахан/лимон 1 или 2 пъти седмично с добавка и на други зеленчуци от време на време;

-салата от нарязани авокадо и домат с лимон и сол почти ежедневно;

-мляко от ядки или семена всеки втори ден: таханово, слънчогледово, бадемово, овкусено с мед, струйка зехтин и щипка сол;

-други храни в режима: гуакамоле; салца; манна хляб /покълнал хляб от семена/, плодови шейкове, сурови супи, слънчогледов дип; цели зеленчуци като царевица, селъри, пипер, моркови, краставици; цели плодове като дуриан, млади кокоси, берита, ябълки, банани, пъпеш, ананас и други.

   Плодовете и зеленчуците имат всички витамини и минерали, от които се нуждаете вие и вашето бебе. Те имат също така всички необходими мазнини, въглехидрати и протеини. Ядките, семената /ленено, конопено, слънчогледово/ и маслата /зехтин/ имат всички необходими омега мастни киселини.

Според книгата „Rawsome” на Бригите Марс, следните продукти са източници на витамин В12:

-люцерна;

-банани;

-листа от черен оман;

-грозде /конкорд/ и стафиди;

-женшен;

-хмел;

-листа от горчица;

-сини сливи;

-морски водорасли /келп и нори/;

-кълнове и поници;

-пшенична трева.

   Според мен като цяло няма толкова голямо зночение дали си на 90% или на 100% суровоядство, дали вземаш добавки или не. Далеч по-важно е да не се консумират рафинирани и пакетирани храни, които съдържат химикали и консерванти, да не се употребяват цигари, алкохол, захар, кафе, изкуствени подсладители и т.н. Също много важни фактори са да имаме радостен дух, позитивно мислене, да се упражняваме, да спим достатъчно, да дишаме чист въздух и да пием чиста вода. Чак след като сме обърнали внимание на тези аспекти, тогава можем да минем на следващо ниво и да решим какъв процент сурова храна да консумираме и дали да вземаме добавки. Токсините, които споменах по-горе могат да проникнат през плацентата и да рефлектират върху развитието на вашето бебе. Могат да нарушат нервната система, включително и мозъка. Вашите емоции също рефлектират върху бебето. Изглежда, че децата често наследяват настроението на майката по време на бременността.

Raw Pregnancy, Ecstatic Birth – Jinjee