Белгун. Вероято e към 3-4 часа след полунощ – видимостта е много добра и звездите са ярки. Извиквам сестра ми да й покажа някои съзвездия – Северна корона, Орион, алабалаа.. Поглеждам към Плеяди и не вярвам на ушите си –  звездите се преобразяват в нло, което се върти около оста си, и по някое време се приземява пред мен.  о_O

Излизат два лунохода и започват да джиткат напред-назад. Усещам, че сестра ми секи момент ще изпадне в истерия, но успявам телепатично да я успокоя, дотолкова че чак започва да им се радва, и да ги прегръща. Аз седя дистанцирано, щото знам, че са роботи.

Става ми скучно и решавам да се разходя наоколо.  Странно, имам усещане, че е около 19:00 ч *, ама пък така добре да се виждат звездите?!  Междувременно, аз докато се моткам, роботите промениха целия ландшафт наоколо. Появяваха се високи скали – 40-50 м, които веднага се покриваха с иглолистна растителност..

Дошли са и плеядианци да ме инициират ?! каквото и да значи това .. Нещо не успявам да преценя точно колко са – общувам само с един от тях телепатично, останалите изглеждат някак си ‘изключени’, силно вглъбени в себе си. Този, с който си ‘говоря’ излъчва дълбока мъдрост и разбиране. Не мога да видя подробности около визията, възприемам го енергийно.

Доста по-висок от мен, поне 2 метра. Връчва ми някакво досие – дебела папка, в което е описано всичко, което знаят за мен и за моята истинска същност?! Също и договор, който съм подписала преди да дойда на земята.

На първата страница, горе в ляво виждам написано истинското си име, некво много сложно! – съставено само от съгласни, в стил TRSTSTRS**…. или нещо подобно, успях да запомня само как се превежда, ама нема да ви кажа, ха-ха! :)

Прецених, че ще ми отнеме много време да си прочета досието, отложих го за друг път и продължих да си зяпам звездите.. тц, тц. тц, да си оставя досието за друг път ..

– – –

* оказа се, че към 19:00 Плеяди са били точно там където съм ги наблюдавала .

** напомня звездния език на Орион. за справка: Историята на Звездния Старейшина и Документите Тера: Скритата история на планетата Земя