Юпитер в 1-ви дом – Откриване на смисъл в налагането, успешна дейност
Аз съм щастлив, когато правя това, което искам, когато получавам това, което искам, когато ям, каквото искам и когато моите страсти са задоволени, вярвай ми!
Вие винаги знаете какво трябва да се направи, за да се подобри нещо или да се покажете в обкръжението си от към Вашата сладка, шоколадова страна. Когато нещата стават на Вашата, сте особено въодушевени и оптимистични, тъй като само тогава Ви е лесно да сте щедри и толерантни. Когато правите нещо, го правите с удоволствие, когато изживявате страстите си, изживявате ги изцяло, защото само така можете да задоволите своя голям глад. Ако това се окаже невъзможно, тогава инвестирате енергията си в храненето с подчертано предпочитание към лакомства, които за жалост често се отразяват на фигурата Ви, особено ако не натиснете спирачката навреме. Докато с удоволствие можете да правите каквото искате, Вие сте един толерантен и щедър човек, както към околните, така и в партньорството.
Известни личности с Юпитер в 1-ви дом:
Джон Без, Марлон Брандо, Мария Калас, Адриано Челентано, Уинстън Чърчил, Умберто Еко, Джейн Фонда, Ури Гелер, Херман Хесе, Уитни Хюстън, Мик Джагър, Паул Кле, Джон Ленън, Мата Хари, Рудолф Шарпинг, Уилям Шекспир, Елизабет Тесие, Клара Цеткин

Юпитер във 2-ри дом
Откриване на смисъл в притежанията и финансовото осигуряване, материален и финансов растеж
Аз съм щастлив, когато съм достатъчно осигурен с дипломи и майсторски титли, когато моите финанси и притежания се увеличават, когато мога да се наслаждавам богато на живота, и когато общите планове си струват, вярвай ми!
Вашите притежания и банковата Ви сметка са пряко свързани с Вашия оптимизъм, като това важи и за майсторските Ви титли и дипломи, върху които градите своето самочувствие. Когато се чувствате ценен в жизнения си стил и общите планове, Ви е лесно да бъдете щедър. Самочувствието Ви расте и се подобрява, чрез натрупване на имущество и усвояване на икономически знания – сфера, в която често сте непобедими. Смисълът на живота си намирате в инвестициите и пътуванията, които си струват или в които има нещо за намазване на дебелата Ви филия. В края на краищата, когато става дума за инвестиция в собствената Ви квалификация и в наслажденията на живота, нямате равен на себе си.
Известни личности с Юпитер във 2-ри дом:
Дейвид Бауи, Робърт Блай, Чарли Чаплин, Франсис Форд Копола, Клод Дебюси, Ален Делон, Плацидо Доминго, Хенри Форд, Том Джоунс, Хилдегард Кнеф, Хелмут Кол, Томас Ман, Дийн Мартин, Микеланджело, Волфганг Амадеус Моцарт, Аристотел Онасис, Диего Ривера, Хайнц Рюман, Маргарет Тачър

Юпитер в 3-ти дом

Откриване на смисъл в разговорите и ученето, успех чрез говорене и писане
Аз съм щастлив, когато ме слушат и ми вярват, когато нуждите ми за знания са задоволени, когато получавам похвали и когато общия мироглед в партньорството може да се развива и  подобрява, вярвай ми!
Вие винаги имате нещо за казване, а това, което казвате обикновено се чува и възприема много добре от околните и често дори ги разсмива. Още като дете сте притежавали (макар и несъзнавано) голям интерес да разширите хоризонта си чрез чужди езици, чрез напредничава информация, както и чрез трупане на знания за занаятчийски умения. Вашият оптимизъм се повишава неимоверно, когато Ви хвалят за занаятчийските Ви способности и тогава Ви е лесно да бъдете щедър. Богатите Ви знания в областта на природните науки, в занаятчийското умение и при пътуванията, често Ви носят успех и щастие. Ако смятате да напишете книга, имате естествено най-добрата предпоставка за успех. Заглавието на книгата Ви може да гласи „Смисълът на живота лежи в очите на наблюдателя“. За братята,  сестрите и съседите си винаги имате едно отворено ухо, като при това ги насърчавате и поощрявате в техния мироглед. Имате добър усет в избора на подаръци, тъй като винаги знаете какво би направило някой щастлив. В края на краищата, Вие с удоволствие разговаряте с другите за бог и света, тъй като сте яли знанията с голямата лъжица. Какво щастие за другите да дискутират с Вас, нали?
Известни личности с Юпитер в 3-ти дом:
Ото фон Бисмарк, Джими Картър, Елис Купър, Ерих Фром, Антонио Гауди, Че Гевара, Ърнест Хемингуей, Мартин Лутер, Франсоа Саган, Сай Баба, Анди Уорхол

Юпитер в 4-ти дом

Откриване на смисъл в семейството, успешен семеен живот, подобряване на жилището
Аз съм щастлив, когато моите нужди и тези на семейството ми са задоволени, когато моята чиния у дома ми е пълна, когато имам достатъчно място в жилището си и когато съвместните цели се развиват и подобряват, вярвай ми!
Като дете сте били благословени от бог с родители, които са Ви поощрявали и възпитавали така, че да имате добра основа за успех в бъдещето. Който има такъв произход и такова обслужване в самия старт на живота си, често успява да постигне успех. Вероятно Вашите родители се гордеят с Вас, с начина, по който успешно организирате живота си, благодарение на социалните си умения и познанията си за природата на хората и оптимизма в съвместните цели. Най-добре се чувствате с пълен стомах, защото тогава имате най-добрите идеи, нали? По природа сте много щедри и често се доверявате на своите чувства, както и вярвате в успеха на съвместните цели. Трябва също да се отбележи, че се чувствате много добре в голямо жилище или къща, тъй като в такава среда се раждат най-хубавите Ви идеи, които в повечето случаи са успешни. Жени, родени с тази позиция на Юпитер се чувстват прекрасно в ролята на майки и намират личното си щастие в семейния живот, особено в кухнята и в леглото. Който създаде семейство с Вас, поема на едно пътуване към щастието, в което (стига да са задоволени нуждите Ви) има много богато наредени маси и пълни с вкусотии чинии.
Известни личности с Юпитер в 4-ти дом:
Уди Алън, Джон Денвър, Ана Фройд, Гьотц Гьорге, Йохан Волфганг фон Гьоте, Томас Готчалк, Рок Хъдзън, Хенрих Ибсен, Елтън Джон, Оливиа Нютън-Джон, Фридрих Ницше, Алън По, Джузепе Верди

Юпитер в 5-ти дом

Откриване на смисъл в мероприятията, успешни  творчески начинания, щастие в игрите и развлеченията
Аз съм щастлив, когато имам игри и развлечения, когато мога да предприема това, което ми харесва, когато съм в центъра на вниманието, когато ме похвалят за моята креативност и когато съвместно прекараното свободно време се увеличава, вярвай ми!
Вие сте царят, който най-добре знае какво да предприеме, за да има игри и развлечения в живота си. Като дете сте се радвали, когато сте предприемали нещо, което е завършвало с успех и възхищение, когато сте успявали да блеснете и да привлечете внимание с креативната си дарба. Вие най-добре знаете как да се показвате откъм своята шоколадова страна, като един щедър цар със скиптър в ръка и голяма корона. Ако става дума за Вашият растеж и лична експанзия, те се развиват някак си от само себе си чрез начинанията Ви, тъй като сте на мнение, че успеха в живота се постига чрез собствената инициатива. Докато стоите в центъра на вниманието под светлината на прожекторите и никой не драска короната Ви, Вашият свят е изпълнен с мед и масло. Не трябва да се забравя също така и божествената Ви дарба да черпите най-хубавите си идеи, които често се увенчават с успех,  от собствения си резервоар. Вие сте може би най-добрият изпълнител, за който понякога сцената не е достатъчно голяма, тъй като света се върти около вас, а това изисква голямо пространство, нали?
Известни личности с Юпитер в 5-ти дом:
Изабел Аджани, Агата Кристи, Ле Курбусие, Марлене Дитрих, Миа Фароу, Джордж Мустаки, Салман Рушди, Ян Сибелиус, Франк Синатра, Оскар Уайлд

Юпитер в 6-ти дом

Откриване на смисъл в работата и реда, успех в работата
Аз съм щастлив, когато свърша работата си, когато получа похвала за моите услуги, когато в ежедневието ми всичко е в ред и когато общите мечти се осъществяват, вярвай ми!
Работата Ви прави щастлив и дава смисъл на живота Ви. Вие чувствате работното си място като  смисъл на живота и средство за разширяване на хоризонтите, особено ако имате възможност да се образовате. Вие вършите работата си с въодушевление, защото най-добре знаете как да я организирате така, че да я свършите най-качествено и ефективно. Вие сте щедри на работното си място и в ежедневието при условие, че думата Ви се чува и Вашите знания за подобряване се приемат. С удоволствие поощрявате своите сътрудници чрез успешните си работни методи и знания, за което често получавате признание. Чрез усъвършенстване на работните Ви методи си създавате най-добрата предпоставка за професионален успех. Естествено, Вие намирате смисъла на живота си чрез работното място и чрез осъществяване на общите мечти, тъй като там имате най-добрите предпоставки за успех.
Известни личности с Юпитер в 6-ти дом:
Вернер фон Браун, Кристиан Диор, Ото Дикс, Томас А. Едисон, Питър Гейбриъл, Гьорг Фридрих Хендел, Харолд Юнке, Удо Юргенс, Хенри Кисинджър, Удо Линденберг, Марсел Марсо, Фриц Риман

Юпитер в 7-ми дом

Откриване на смисъл в партньорството и контактите, щастливи срещи
Аз съм щастлив, когато моят партньор е щастлив и вярва в мен, когато другите ме хвалят и обожават, когато имам достатъчно ползотворни контакти и когато съвместните действия в живота ми се развиват и подобряват, вярвай ми!
Почти никой не умее по-добре от Вас да се покаже откъм шоколадената си страна в срещите, но това трае само докато виждате в тях някакви предимства за себе си. С Вашите художествени способности да печелите любовта и симпатиите на другите, Ви е лесно да завързвате контакти и да разширявате своя мироглед. Най-оптимистичен и щедър сте, когато другите вярват във Вас, приемайки Вашия мироглед  и когато правят това, което Ви харесва. Истинската любов за Вас означава да сте взаимно задоволени с най-хубавото, да сте толерантни и щедри в партньорството. Вие сте като едно голямо цвете с много хубави и привлекателни цветове, което с благоуханния си служещ за примамка нектар, съблазнява пчелите и търтеите. Човек не може да не Ви забележи, както не може и лесно да Ви забрави, което се дължи на Вашата естествено привлекателна и богата природа. Който ви спечели на своя страна, ще изживее връзката като пътуване в щастието, при положение, че Ви обожава и Ви храни по много и на често с голямата лъжица. Тъй като имате широк мироглед, често отваряте вратата си и за чужденци, с които понякога завързвате партньорство, защото да разширявате хоризонта си с чужди култури Ви доставя удоволствие. Голямо щастие за света е, че има хора като Вас, способни да ощастливяват другите, нали?
Известни личности с Юпитер в 7-ми дом:
Марио Адолф, Коко Шанел, Жак Ширак, Брайън Епстън, Макс Фриш, Махатма Ганди, Джими Хендрикс, Ханс Йоахим Куленкамрф, Густав Малер, Джим Морисън, Мерилин Монро, Алфред Нобел, Пиер Паоло Пасолини, Макс Шмелинг, Франсоа Труфо, Робърт Вагнер

Юпитер в 8-ми дом

Откриване на смисъл в отношенията, успешни или изгодни връзки, успешни планове
Аз съм щастлив, когато моето мнение се зачита във връзката ми, когато моята доброволна жертва в отношенията се цени, когато другите инвестират в моите планове и когато заедно с другите се наслаждавам на живота, както и когато понякога чрез отношенията ни печелим общи доходи, вярвай ми!
Вие често разширявате хоризонта си чрез връзките и ценните знания, или чрез ценните притежания на другите. Докато получавате от една връзка най-доброто и Вашето мнение се уважава, раят на земята Ви е осигурен. Ако това не е възможно, започвате да дълбаете с големия багер дълбоки дупки в отношенията си, които след това запълвате със своето собствено натрапчиво мнение, тъй като колкото повече се възприема вашето мнение в партньорството, толкова по-голям смисъл има то за Вас и същевременно толкова по-щастливи Ви прави. Барометърът на щастието се вдига също и когато партньора Ви обожава и цени Вашата жертвена роля във връзката, както и когато инвестира в плановете Ви. В края на краищата, Вие сте наследили голям потенциал за страдания, които все пак трябва да си струват! Пътят на щастието за Вас минава през воденето на връзки със страдания, чрез които си изграждате собствено мнение за подобряване на взаимния стил на живот. Най-добрите партньори за връзка за Вас са тези, които печелят добре или имат ценни знания, и с които е възможно да се наслаждавате заедно на живота. Вие имате божествената способност да видите смисъл в мъките, за да сте успешни и щастливи във връзките си, нали?
Известни личности с Юпитер в 8-ми дом:
Луис Армстронг, Самуел Бекет, Ингрид Бергман, Джейн Биркин, Едмунд Хилари, Карл Густав Юнг, Грейс Кели, Джон Ф. Кенеди, Ники Лауда, Франсоа Митеран, Йоханес Рау, Джордж Санд, Клара Шуман, Брус Спрингстийн, Лео Троцки, Нийл Янг

Юпитер в 9-ти дом

Откриване на смисъл в образованието и пътуванията,  щастие на път
Аз съм щастлив, когато мога да се храня обилно, когато разширявам хоризонта си чрез знания и пътувания, когато другите ме слушат и ми вярват, защото знам как може да се подобри света, вярвай ми!
Вие сте „яли” от мъдростта пословично и с голямата лъжица, защото силно се интересувате от придобиване на знания. Затова почти винаги знаете какво може да се направи, за да се подобри партньорството и как да си намерите най-доброто място в обществото, за да сте доволен и щастлив. Разширяването на хоризонта Ви става чрез образование и пътувания, които Ви настройват оптимистично, особено когато мирогледа Ви се възприема от околните. Като един толерантен човек, почти навсякъде сте добре дошъл за разговори, но в повечето случаи те траят докато Вие виждате смисъл в тях. Като човек на добрите идеи и положителното убеждение, често постигате успех в живота си, защото най-доброто е почти достатъчно за Вас, нали?
Известни личности с Юпитер в 9-ти дом:
Алис Бейли, Борис Бекер, Бертолт Брехт, Карлос Кастанеда, Алберт Айнщайн, София Лорен, Рудолф Щайнер, майка Тереза, Йозиф Тито

Юпитер в 10-ти дом

Откриване на смисъл в професията и кариерата, успех в професията
Аз съм щастлив, когато получавам признание в моята професия и съвместното съжителство, когато се подобрява квалификацията и професионалната ми позиция и когато  се развива и подобрява съвместното ми съжителство, вярвай ми!
Вие имате добре очертан модел на отговорност и съзнателност, особено по отношение на професионалната Ви позиция и съвместното съжителство. Освен това, твърдо вярвате в правилата и  разпоредбите и с това градите своето щастие. За Вас е много важно да разширявате хоризонта си чрез постоянно усъвършенстване в професията и подобряване на съвместното съжителство, което често приемате като свое задължение. От друга страна, благодарение на разширяването на знанията Ви в тези области, Вие имате най-добрата предпоставка за постигане на успех в професията и признание в обществото. За Вас е добре дошла възможността да пътувате чрез професията си, защото води до разширяване на мирогледа Ви. Най-важната Ви цел е да усвоявате знания, свързани с  професията Ви, върху които можете да надграждате и да затвърждавате своята професионална позиция. Който създаде семейство с Вас, ще го изживее като пътуване в щастието, защото с удоволствие се грижите за задоволяване на нуждите на семейството си. Някои хора, родени с това положение на Юпитер, се чувстват призвани за професионални съветници или адвокати, а други се чувстват призвани за политическа кариера. В края на краищата, Вашата главна цел е да подобрявате обществото, нали?
Известни личности с Юпитер в 10-ти дом:
Бриджит Бардо, Фидел Кастро, Джеймс Дийн, Ерих Хонекер, Боб Марли, Мохамед Али, Пабло Пикасо, Ив Сен-Лоран, Игор Стравински, Орсън Уелс

Юпитер в 11-ти дом

Откриване на смисъл в приятелството, щастливи случки, радостни изненади
Аз съм щастлив, когато имам достатъчно свободно време, когато мога да се усъвършенствам в свободното време, да усвоявам нови знания, и когато мога по всяко време да предприема съвместни игри и развлечения, вярвай ми!
Разширяването на хоризонта Ви е свързано с разширяването на Вашия приятелски кръг и с разширяването на общите предприемания, както и с усвояването на нови знания през свободното време. Вашият оптимизъм често е свързан с вятъра, който в момента вее в областта, която  развивате в свободното си време, както и в общата предприемчивост. За да задоволите своето голямо любопитство, Вие спонтанно приемате предоставените шансове, което понякога Ви носи щастливи моменти. Ако сте забелязали, понякога до себе си имате птица на щастието, която Ви придружава в спонтанните решения и Ви отваря нови врати за нови начинания. По някакъв начин вратата Ви е денонощно отворена за нови знания и спонтанни предприемания, особено в приятелския Ви кръг, нали?
Известни личности с Юпитер в 11-ти дом:
Вили Бранд, Лиз Грийн, Александър фон Хумболд, Томас Ринг, Мартин Скорсезе, Род Стюарт, Уолт Уитман

Юпитер в 12-ти дом

Откриване на смисъл във визиите и отмората, радост в  надеждата
Аз съм щастлив, когато имам спокойствие и мога безкрайно да си отпочивам в моя омагьосан свят, когато моите очаквания се възприемат от околните и когато съвместната работа и съвместното ежедневие се подобряват, вярвай ми!
Ако става дума за Вашия мироглед, то Вие сте по рождение магьосник-създател на светове, където всичко е възможно, като в приказките. Благодарение на голямата Ви фантазия, Вие възприемате онези неща, които остават скрити за другите и които Ви въодушевяват. Често разширявате хоризонта си чрез образование на заден план, в повечето случаи в непризнати области, но въпреки това успявате да направите най-доброто. На първа линия използвате тези знания, за да помогнете на другите и да си осигурите възможността да спасите света. Понякога сте най-щастливи, когато живота Ви се състои от повече безметежни периоди и никой не поставя под въпрос Вашия свят на мечтите. Между другото се храните и с цъфтящи фантазии, които Ви настройват привидно оптимистично, тъй като знаете, че има ангели-хранители и във Вашия свят се случват чудеса, нали?
Известни личности с Юпитер в 12-ти дом:
Антон Брукнер, Марк Шагал, Джон Колтрейн, Дейвид Копърфийлд, Галилео Галилей, Мартин Лутър Кинг, Марчело Мастрояни, Хенри Милър, Пол Нюман, Йоко Оно, Роман Полански, Антъни Куийн, Морис Равел, Вирджиния Улф, Емил Зола

 

Добрин Антонов – Доби