Слънце в 1-ви дом – Нападателно игрив човек
Аз съм аз, защото водя битки в живота си, защото мога да се налагам, защото обичам да правя това, което искам. Ако нямам с кой да воювам, тогава воювам със себе си!
Аз се боря, значи съм аз! Най-късото описание за Вашия жизнен стил е „Моят живот е моята борба“. Вие намирате сам себе си чрез борбата, в която сте особено жизнени и игриви. Вашето умение да се налагате е резултат от силната Ви предприемчивост и самостоятелни действия. Още от момента на раждането си сте открили играта на борбата и от тези силни страсти се е породила Вашата самоувереност. Вие с удоволствие носите скиптър в ръката си и често се стремите към ръководна роля, както в обкръжението си, така и в партньорските отношения. За да развиете своя борчески дух мерите силите си с околните и с шефа си. Често организирате деня си според собствените си чувства и страсти. За да бъдете в центъра на вниманието, понякога атакувате вкуса или контактите на другите, но го правите така, че да остане в кръга на шегата. Високото Ви самочувствие Ви създава всички необходими предпоставки чрез собствена сила да се наложите както в обкръжението, така и в живота си. Освен това, не всеки може да Ви придружава, това е по силите само на смелите!

Слънце във 2-ри дом – Сладкия “финансист”
Аз съм аз, защото мога да си позволя да се наслаждавам на живота, моето самочувствие  може да се изчисли лесно чрез големината на банковата ми сметка и притежанията ми, и който инвестира в мен, ще се увери, че си струва. Освен това, не всеки може да си позволи да ме има!
Аз имам, значи съм аз! Вие намирате себе си чрез събиране на притежания и чрез общите планове. Вашата банкова сметка и притежания са като барометър, показващ нивата на самочувствието Ви. Когато предприемате нещо, то по някакъв начин трябва да си струва или да има някакви облаги за Вас, тъй като по натура сте страстен епикуреец. В повечето случаи организирате деня си икономически. Още по-значима за Вас е финансовата Ви сигурност и насладите в живота. По принцип правите инвестиции само за неща, които повишават самочувствието Ви. В общите планове се стремите към поемане на ръководната роля, особено когато това си струва. Освен това, не всеки може да Ви спечели на своя страна!

Слънце в 3-ти дом – Приказливият човек
Аз съм аз, защото мога да водя разговори, защото съм един комуникационен център огласяващ моите преживявания и слушам само тогава, когато се говори за мен, или се вслушвам в хора, от които мога да получа повече знания!
Аз мисля, значи съм аз! Вие намирате себе си  чрез учене, четене и мислене и в тези сфери се чувствате  особено оживен. Разговорите за Вас са толкова важни, колкото Слънцето за всяко живо същество. Като един страстен оратор, почти винаги имате нещо за казване, особено за себе си или за Вашите преживявания през деня. С таланта Ви за говорене и писане имате добри възможности да се осъществите в някоя от тези области. Барометърът на самоувереността Ви се покачва и спада с протичането на разговорите Ви. Разбира се, в зависимост от това колко се чува Вашата дума, тъй като се идентифицирате с всяка дума, която идва до ушите Ви. От друга страна играта на думи Ви доставя удоволствие, особено ако това Ви поставя в центъра на разговора и привлича погледи към Вас. Перфектният ден за Вас включва добри разговори, време за четене и учене, както и решаване на кръстословици. Понякога с удоволствие пътувате съвместно и играете със знанията и мирогледа на другите. А когато няма с кого да говорите, водите разговори със себе си. Освен това, който иска да говори с Вас трябва да е страстен слушател и да се интересува от Вас!

Слънце в 4-ти дом – Семейният човек
Аз съм аз, защото водя семеен живот и се чувствам най-добре в къщи, както и защото мога сам да се грижа за себе си и съм креативният шеф в семейството!
Аз чувствам, значи съм аз! Вие намирате себе си чрез семейния живот и общите цели, където сте много жизнен. Една Ваша подсъзнателна нужда е да имате собствен дом, където се чувствате най- добре и това Ви позволява да бъдете креативен. В края на краищата, Вие сте една чувствителна личност, която се грижи страстно както за себе си, така и за членовете на семейството, като грижата често зависи от настроението Ви. Вашата самоувереност се увеличава и спада в зависимост от настроението в семейния Ви живот, особено със степента на задоволяване на Вашите нужди. Най-добре се чувствате, когато всички в дома Ви се чувстват добре обгрижени от Вас. Вие често действате несъзнателно и си играете със собствените чувства, за да бъдете признат за шеф в семейството си. Вашето самоосъществяване, творчество и стремеж към ръководна роля в общите цели често е въпрос на чувство. Освен това, който иска да живее с Вас, трябва да приема настроението Ви и да се грижи майчински за Вас!

Слънце в 5-ти дом – Игривият творец
Аз съм аз, защото с удоволствие водя творчески живот, защото съм игрив и мога сам да се забавлявам, защото съм креативен и естествено мога да си позволя да бъда в центъра на вниманието!
Аз творя, значи съм аз! Вие намирате себе си чрез своите творчески предприемания, игри и развлечения в живота, където ставате особено жизнени. От детството си сте личност с необичайна жизненост и с удоволствие стоите в центъра на вниманието. Имате талант с лекота да се представяте и да бъдете приеман за важен в своя жизнен кръг. В дълбочината на сърцето си сте играч, който понякога много рискува, за да печели. Загубите ли, измисляте нова игра, в която можете да излезете на сцената като победител, благодарение на своята способност да се саморазвивате. В мъжки хороскоп, като израз и класическа картина на личността Ви, е „детето в мъжа“. За жените, родени под тази констелация, мъжете често са любимата играчка за развлечения, особено в общото свободно време. От само себе си се разбира, че почти винаги намирате време за игри, за да заредите живота си с удоволствия. Стремежът към ръководна роля в секса и при възпитанието на децата е като детска игра за Вас. Освен това, който иска да е с Вас, трябва да внимава с вашия скиптър и корона, и да има време за игри и развлечения!

Слънце в 6-ти дом – Служителят
Аз съм аз, защото работя, защото съм креативен и полезен в служенето и организирането на ежедневието. Когато нямам работа, работя над себе си!
Аз работя, значи съм аз! В службата пред Вас стои въпроса кой кого намира работата Вас или Вие нея, като се има предвид че в случая напористия сте Вие. Предимството за Вас в тази работа и услуги е, че чрез тях намирате себе си и сте особено креативен в това. От само себе си се разбира, че работите страстно и се стремите да свършите всичко ефикасно и според изискванията. Благодарение на Вашите аналитични и организаторски способности сте създаден за ръководна роля на работното място и в ежедневието, и правите всичко това с удоволствие. Организирате деня си най-често според работата си, тъй като се идентифицирате и осъществявате чрез нея. Вие живеете за работата, и работата живее чрез Вас. В сексуалността сте като на работното си място, където извършвате услугите си както трябва. В осъществяването на общите мечти в партньорството с удоволствие поемате ръководна роля, защото умеете да организирате с лекота. Освен това, който иска да работи с Вас или да прекарва ежедневието си с Вас, трябва да се прояви като полезен и да работи за осъществяване на общите мечти!

Слънце в 7-ми дом – Контактният човек
Аз съм аз, защото водя партньорски живот, защото съм за хубавата страна на живота, защото се стремя да имам партньор, който ме обича страстно и дели хубавата си страна с мен, и защото, когато съм до моя партньор наистина разцъфтявам и намирам себе си!
Аз се харесвам на другите, значи съм аз! Който Ви обича ще бъде обичан от Вас. Вие намирате себе си чрез срещите и аплодисментите на другите, при което се чувствате особено жизнени. Признавате партньора си и същевременно се идентифицирате с него, за да бъдете в хармония със себе си. Вашето самочувствие е пряко свързано с партньорството Ви и контакти в живота, тъй като се самоосъществявате чрез тях. Вашият любвеобилен характер и чар Ви помагат да завързвате контакти с хора, които делят хубавата си страна с Вас. Предпочитаните от Вас партньори са онези, които са самостоятелни и заемат ръководна роля, тъй като целта е преди всичко да придадат валидност и блясък на Вашата личност. Организирате деня си с най-голямо удоволствие според това, което Ви харесва и често според това какво искат другите. Вие имате способността да се показвате винаги от към хубавата страна на живота и да създавате мир и хармония. Който иска да Ви докаже, че Ви обича, прави чисто и просто това, което Ви харесва. А ако не знаете дали Ви обичат, тогава взимате маргаритка, отскубвате листата й едно по едно и си повтаряте: обича ме, не ме обича … и т.н. Разбира се, последното листо решава каква е истината. Вашият стремеж към ръководна роля в партньорството и приятната страна на живота не трябва да бъде пренебрегван, както и значението на миролюбивите взаимоотношения, което Ви прави привлекателен и мил. Освен това, който иска да Ви придружава, предприема това, което Ви харесва и Ви води към приятната страна на живота!

Слънце в 8-ми дом – Човекът-феникс
Аз съм аз, защото понякога мога да се правя на безжизнен, защото чрез натиск и страдания  намирам себе си, осъществявам своите планове и вървя своя път, защото мога да възкръсвам като феникс от пепелта!
Аз черпя енергия чрез страдания, значи съм аз! Много пъти сте умирали по пътя към себе си, но от друга страна сте печелили мощ над себе си, за да бъдете истински. Ставате изключително жизнен и креативен, когато стоите под натиск или някой ви провокира да кажете истинското си мнение и да се освободите. Внимание, който упражнява натиск върху Вас в отношенията Ви или подценява Вашето мнение, влиза в минно поле!
В детството си често сте се намирали под натиск и принуда да правите това, което е ценно за другите, за  да спечелите малко от тяхното уважение. От друга страна сте възприели несъвместимостта на мненията на своите родители, особено на доминиращия си баща, от когото носите и гените за самоосъществяването си. Парадоксът на Вашия характер е, че колкото по-голям е натиска, толкова по-големи сили мобилизирате и се налагате безкомпромисно. С Вашата естествена самоувереност често се стремите към ръководна роля в отношенията и в общите финанси и осигуряване. Понякога сте жертва на  еротичния чар на другите, както и на техните притежания. При Вас става дума за една личност, която носи две сърца в гърдите си. Това махало на сърцето – люшкащо се между подчинението и домогването до властта, се движи до тогава, докато намерите истинската си личност. В течение на времето ще Ви стане ясно какви мръсни игри сте играли със себе си в отношенията си с другите, само и само да постигнете плана си. От момента, в който погребете наследените от родителите Ви програми, имате най-добрите предпоставки да създадете своя собствена програма, с която да реализирате независимо своите планове. Както фениксът възкръсва от пепелта, така и Вие с всеки изминал ден ще постигате мощ над себе си и ще бъдете истински към себе си. Освен това, който има връзка с Вас, трябва да цени Вашата саможертвеност и съвместната наслада в живота!

Слънце в 9-ти дом – Мъдрият пътешественик
Аз съм аз, защото водя самоощастливяващ живот, особено чрез храненето, защото пътувам с удоволствие, защото знам повече от другите и защото разширявам постоянно хоризонта си и се обогатявам чрез знания. Аз знам най-добре как може да се подобри света, вярвай ми!
Аз зная най-добре, значи съм аз! Когато Господ е раздавал лъжици за знания, Вие сте взели най-голямата, за да можете да лапате най-големите знания и с тази си способност да намерите себе си. Естествено, Вие се самоосъществявате чрез знанията и образованието си, а целта им е да подобрите света. Вие разполагате с добри нравствени качества, и добро здраве, благодарение на които имате добър  апетит в храненето. От друга страна, Господ Ви е дарил с добър мироглед, преди всичко за предприемания и пътувания, които обогатяват личността Ви. Вие сте човек, който иска да подобри света, както чрез съвместните разговори, така и като сам играе Господ. Никой не знае по-добре от Вас как човек да се покаже откъм своята шоколадова страна, като при това излъчва силна убедителност, която Ви добре дошъл навсякъде. Освен това, който е с Вас, трябва да Ви вярва и обожава ако иска да има щастлива връзка с Вас!

Слънце в 10-ти дом – Кариеристът
Аз съм аз, защото развивам професионална дейност, защото се стремя към признание в обществото, защото живея за моето призвание и моите цели, защото сам си поставям правила в работата и в съвместното съжителство!
Аз правя кариера, значи съм аз! На първо място в живота Ви стои кариерата, чрез която намирате себе си, както и баща Ви, който е бил образец в тази насока. Още от дете сте натрупали опит за самостоятелно действие и можете да носите отговорност, което е добре дошло за професията Ви. Вашата главна цел е да поемете ръководна роля, за да оцените справедливо своите мениджърски качества. Най-често организирате деня си според професионалните си задължения и приоритети, както и под мотото „първо задълженията, после развлеченията”. Вие сте много концентриран както в професията си, така и в себе си и постигате целите си чрез постоянство и търпение. Чрез силната си самоувереност често успявате да постигнете една добра основа. В съвместното съжителство също се стремите към ръководна роля, защото се чувствате призван за нея. Освен това, който е с Вас в професията или живее заедно с Вас, признава короната ви и изпълнява задълженията си, ако иска да се чувства сигурен!

Слънце в 11-ти дом –  Неконвенционалният “извънземен”
Аз съм аз, защото водя неконвенционален живот, защото се опитвам да летя нависоко с моите начинания, защото съм изобретателен и готов да поемам рискове за нови начинания, и защото чисто и просто цъкам различно от другите!
Аз правя реформи, значи съм аз! Вие сте роден като изненада и от там започват изненадите в развитието Ви, тъй като сами сте разбрали, че цъкате различно от другите. Вие намирате себе си чрез бунтуване и изненадващи спонтанни дейности, свързани с риск. Затова сте особено жизнени и страстни в тези си способности. Естествено, това Ви прави личност, която се движи извън нормите и е в опозиция на традициите и обществените норми. В повечето случаи действате спонтанно, преди всичко в изживяването на страстите си, както и в сексуалността, където винаги сте готов за изненади и нови хватки. Организирате спонтанно деня си и посвещавате време на Вашите приятели и хобита, като във всеки един момент сте готови за взаимни игри и развлечения. Като човек сте много гъвкав и неконвенционален, танцувате с удоволствие извън реда и понякога си играете с риска. Вие чисто и просто сте различен и се осъществявате чрез своите хобита и чрез съвместни действия, при които сте особено изобретателен и творчески настроен. Вашето предопределение е да поставяте началото на нови тенденции, тъй като това Ви доставя удоволствие и можете да си го позволите. Освен това този, който прекарва свободното си време с Вас, трябва да предлага нови игри и развлечения и да е готов за спонтанни дейности по всяко време!

Слънце в 12-ти дом – Спасител и мечтател
Аз съм аз, защото водя живот на заден план, защото ми доставя удоволствие да спасявам хора, защото тайно мога да се съмнявам намирайки себе си, и защото знам как мога да спасявам в съвместната работа и в съвместното ежедневие, а също и как да се спасявам от тях!
Аз спасявам, значи съм аз! Колкото и необичайно да звучи, Вие намирате себе си чрез разочарованието в живота, чрез което успявате да се спасите от влиянието на другите и да осъществите мечтите си. По природа сте помагащ човек, който често се страхува да бъде себе си, за да не бъде изоставен – този страх е резултат от нещо, преживяно в детството. Вие притежавате магическата способност да се превръщате в личността, която е нужна в момента. Вашето самоосъществяване се осъществява най-често на заден план или чрез Вашите представи, ако решите да ги осъществите. Тъй като понякога Ви е скучно в съвместната работа, започвате да плетете интриги, които са просто игри и развлечения за Вас. От друга страна винаги имате възможността да си позволите следното мото в своето себеразвитие: „Мечтите са тук, за да бъдат изживени“. Друга възможност за самоосъществяването Ви е да се надявате силно, тъй като при Вас често се случват чудеса. Да спасявате хора за Вас е работа от сърце и често Ви превръща в светец. Всъщност никак не Ви е лесно другите непрекъснато да Ви подозират дали сте светец или крадец, но тези подозрения са породени от изкуството Ви да омагьосвате. Вероятно притежавате по малко от двете наклонности и точно това Ви прави мистериозен. Освен това, който е заедно с Вас, Ви помага в съвместната работа, която вършите на спокойствие и по възможност осъществява очакванията Ви!

 

Добрин Антонов – Доби