Сигнификатори Планети, знаци, домове
Автомобил, самолет Уран, водолей
Бащата Слънце, Сатурн, Марс, 10-ти, козирог
Бедност Сатурн
Белези Марс
Богатство Юпитер
Брак (за жени) Слънце, Марс
Брак (за мъже) Луна, Венера
Братя и сестри 3-ти, Меркурий, близнаци
Братята Меркурий и Марс
Веселие Телец
Високопоставени лица, Важни особи Слънце
Висшият Аз Слънце
Война Марс
Воля Слънце, Плутон
Външността Асцендент
Големият син Марс
Голяма печалба Слънце, Юпитер, Уран
Голямата дъщеря Луна
Гордост Лъв и везни
Дела и действия Марс, Юпитер, Сатурн, Уран, Плутон
Деца Меркурий
Доброто Асцендент
Експанзия Стрелец
Еротика Венера, Плутон
Женени хора Юпитер
Жилище Сатурн
Зетьове и снахи 9-ти
Зрели хора Юпитер
Идеализъм Венера, Юпитер, Нептун
Изгаряния Уран
Измами Меркурий, Юпитер
Индивидуалност Слънце
Инстинктите Асцендент, Луна
Интелект Меркурий
Интуиция Уран, Нептун
Карма 4-ти, 8-ми, 10-ти, 12-ти
Контакти Меркурий
Красноречие Огнените знаци, Меркурий, Плутон
Критика Юпитер
Литература Меркурий
Личността Луна
Лоялност Слънце
Любов Венера, Марс, Луна, 5-ти
Майката Луна, Венера, Плутон, рак, 4-ти
Малка печалба Луна, Меркурий, Венера
Малката дъщеря Венера
Малкият син Меркурий
Метафизика, окултизъм Уран
Мечти Луна, Нептун
Мръсотия Земен знак, Козирог
Народът Луна
Наследствени белези 4-ти
Наследствените предразположения Asc
Начин на изразяване Меркурий
Независимост Овен, лъв, стрелец, водолей
Неприятели Марс, Сатурн
Низшият Аз Луна
Обективността и субективностата Луна
Обществено значение Юпитер
Окултизъм Луна, Плутон
Опит и ерудиция Сатурн
По-възрастни братя Марс
По-възрастни сестри Луна
Политика Уран, Сатурн
По-млади братя Меркурий
По-млади сестри Венера
Популярност Луна
Потенциални сили Слънце
Премествания Меркурий, Луна
Приятели Уран
Психиката Луна
Пътуване по въздух Луна, Уран
Пътуване по море Луна, Нептун
Пътувания 3-ти, 6-ти, 9-ти, 12-ти
Секс Плутон
Сестри Венера и Луната
Слух Сатурн
Смърт Плутон, 4-ти, 8-ми и 12-ти
Социален успех Венера, Уран
Спектакли Слънце, Уран
Стари хора Сатурн
Страст Телец, лъв, скорпион
Съдба 1-ви
Темперамент Асцендент
Удоволствие Лъв, везни
Удоволствие в любовта Венера, Юпитер, 5-ти
Ум Меркурий
Физическият вид Асцендент
Финанси и шанс за богатство Юпитер, Венера, Слънце, Луна, 2-ри, 4-ти, 7-ми, 8-ми
Фъфлене Меркурий, Плутон
Характер Asc, Слънце, Луна, Меркурий
Хронически заболявания Сатурн
Чичовци Юпитер

Производни домове

Дом Сигнификатор
1 Майката на бащата (4-ти от 10-ти)
Бащата на майката (10-ти от 4-ти)
Племенници от брака (7-ми от 7-ми)
Правнуци (5-ти от 9-ти)
2 Приятелите на майката (11-ти от 4-ти)
Началникът на децата (10-ти от 5-ти)
Родителите на приятелите (4-ти от 11-ти)
3 Братя и сестри
Приятелите на децата (11-ти от 5-ти)
4 Майката
Братовчеди по баща (5-ти от 12-ти)
Сват от противоположен пол (10-ти от 7-ми)
Мащеха
5 Децата – първото дете
Втори брат или сестра (3-ти от трети)
Съпруг(а) на приятел (7-ми от 11-ти)
6 Лели и чичовци по майка (3-ти от 4-ти)
Собствени служители
7 Партньорите – първият партньор
Второто дете (5+2)
Трети брат или сестра (3-ти от 5-ти)
Племенници (5-ти от 3-ти)
Майката на майката (4-ти от 4-ти)
Бащата на бащата (10-ти от 10-ти)
8 Служителите на братята и сестрите (6-ти от 3-ти)
9 Внуците (5-ти от 5-ти)
Вторият партньор (7+2)
Третото дете (7+2)
Доведени или заварени братя и сестри (3-ти от 5-ти)
Четвърти брат или сестра (3-ти от 7-ми)
Приятелите на приятелите (11-ти от 11-ти)
10 Бащата
Началникът
Братовчеди по майка (5-ти от 6-ти)
Сват от същия пол (4-ти от 7-ми)
Втори баща
11 Приятелите
Осиновените деца (5-ти от 7-ми)
Храненици (5-ти от 7-ми)
Доведени или заварени деца (7-ми от 5-ти)
Кръщелникът
Извънбрачните деца
Третият партньор (9+2)
12 Лели и чичовци по баща (3-ти от 10-ти)

 

източник